دریافت اقامت هلند از طریق ثبت شرکت

اگر بدنبال دریافت اقامت هلند از طریق ثبت شرکت در هلند هستید مقاله ی زیر را مطالعه کنی

قوانین تاسیس و ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از افتتاح حساب بانکی بین المللی گرفته تا دریافت اقامت هلند از طریق ثبت شرکت ، همگی امکان پذیر می باشد..اقامت و ثبت شرکت در خارج از کشور: ثبت شرکت در کشور های مختلف یکی از راه حل های اخذ اقامت و مهاجرت به آن کشور محسوب می شود.گاهی شما برای مهاجرت به یک کشور مثلا اروپایی باید اقدام بهسرمایه گذاری نمائید ولی ممکن است با هزینه بسیار پایین تر و صرف زمان کمتر از طریق ثبت شرکت بتوانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت یک کشور را اخذ نمائید.

 برای ثبت شرکت در هلند باید موراد زیر را در نظر گرفت:

خلاصه ی کارهای اجرایی اولیه و اهداف کسب و کار

انتظاراتی که از محصولات و خدمات می رود

تعیین تیم مدیریت

نوع سهام شرکت و همچنین شرایط خرید سهام شرکت در هلند بایستی مشخص گردد.

برآوردهای مالی و هزینه ها:

هزینه ثبت شرکت

هزینه نگهداری سالانه شرکت

تمکن یا ساپورت مالی برای ثبت شرکت

ایجاد شخصیت حقوقی برای شرکت

قانون کسب و کار در هلند منجر به انجام انواع تجارت ها که قابلیت ثبت دارند خواهد شد. تجارت های قانونی که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. برای مثال، با توجه به نوع فعالیت و رفتارهای تجاری مبحث تجارت آغازخواهد شد. ممکن است فرد کارفرما افتتاح شرکت با مسئولیت محدود، BV، افتتاح شرکت های سهامی و یا NV، مشارکت های عمومی و یا مشارکت های محدود را انتخاب نماید. باید بدانید که شرکای هلندی بهعنوان یک نهاد حقوقی در نظر گرفته نخواهند شد.

شکل گیری و هدف از تاسیس شرکت برای دریافت اقامت دایم  هلند از موارد بسیار مهمی خواهند بود. باید بدانید که ایجاد یک شخصیت حقوقی برای شرکت بایستی از طریق ارائه اسناد و مدارک لازم، ثبت تمامی موارد در دفتر ثبت اسناد

رسمی نیز صورت گیرد. این امر مستلزم پرداخت سرمایه مورد نظر خواهد بود و انتقال سهام به شرکت حقوقی و به صورت قانونی را به همراه خواهد داشت.تمامی مقررات توسط قانونی مدنی هلندر ارائه خواهد شد و مطابق با بخشنامه جامعه اروپا می باشد. این درحالیست که این قانون بر اوراق بهادار تجاری، قانون شرکت های پذیرفته شده، جنبه های مختلفشرکت های اجرایی در هلند و… نظارت خواهد داشت. سرمایه گذاران خارجی با داشتن پشت کار فراوان قادر به ایجاد فرایند کسب و کار در هلند نیز خواهند بود.

 شرکت سهامی خاص هلندی

شرکتی است که سرمایه ی آن به سهام های متعدد تقسیم شده است.

شرکت  تضامنی هلندی 

شرکت تضامنی شرکتی است که امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت محدود تشکیل می شود

 

در ثبت شرکت های شریکی مانند تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در هلند وثبت شرکت با چند نفر  بایستی به دلیل موارد کلاهبرداری دقت بسیاری به عمل آورد.توصیه می شود که تمام فعالان تجاری برای افتتاح حساب در هلند اقدام کرده و شایان ذکر است که داشتن حساب ارزی در هلند کاری بسیار ساده می باشد. افتتاح حساب بانکی مستلزم داشتن پاسپورت، مدرک ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و همچنین مدرکی مبنی بر اثبات اسکان در این کشور است. مدارک لازم به فرم شرکت بستگی دارد.

مدیریت شرکت در هلند

هیئت مدیره فردیست که با کارکردهای اجرایی و هیئت نظاره در ارتباط خواهد بود. این درحالیست که نظارت بر وظایف مشاوران از دیگر وظایف وی به شمار خواهد آمد. مدیریت شرکت در این کشور همانطور که درخصوص شرکت های بزرگ آمده است بر اساس دو سیستم بسیار مهم خواهد بود. سیستمی کاربردی که با شرکت های NV و BV در ارتباط خواهد بود. دو سیستم ذکر شده برای شرکت های بزرگ الزامی خواهد بود.

منصوب کردن مدیر شرکت توسط موسس شرکت صورت می گیرد و این امر در زمان همکاری مشخص خواهد شد. تمامی قدرت و مسئولیت های مدیران در اساسنامه همکاری آورده شده است.  مسئولیت و وظایفمدیران شرکت توسط قانون تعیین می شود، مسئولیت هایی که می تواند به صورت مدنی و یا کیفری باشد.

در کنار قوانین شرکت ها، صاحبان تجارت، کسانی که کارمندانی را برای کارکردن در شرکت های هلندی استخدام می نمایند، بایستی تمامی قوانین مرتبط با استخدام را در نظر داشته باشند. این حکم ضروری تعیین کننده الزامات مورد نیاز در اشتغال، حقوق و تعهدات کارفرما و کارمند، شرایط اخراج کارمند، ساعات کاری، دستمزد کارمندان و … خواهد بود. قانون کار در هلند قانونی انعطاف پذیر خواهد بود که توسط آن بسیاری از

وظایف و مسئولیت ها مشخص خواهد شد.

موارد فوق از جمله موارد ضروری برای دریافت اقامت هلند از طریق ثبت شرکت است.

روش ثبت شرکت جدید در هلند:

شرکت دارای یک حساب بانکی خواهد بود

شما بعنوان مدیر عامل آن شرکت ثبت خواهید شد

شما جهت عملیات مالی مبالغ را به حساب بانکی دفتر ما منتقل خواهید کرد

اخذ مجوز لازم قانونی برای ثبت شما جهت مدیرعاملی شرکت هلندی شما

شما و اعضا خانواده افراد زیر ۱۸ سال میتوانند به راحتی به هلند مهاجرت داشته باشندهر سه ماه یکبار شرکت شما مالیاتهای مختلف از قبیل بیمه خدمات ملی و بازنشستگی پرداخت خواهد کرد که براساس آن دولت هلند اجازه اقامت شما را صدور میکنداخذ ۳۰٪ تخفیف مالیاتی برای شرکت شما هزینه های کلی شما در هر سال حدودا ۳۴۰۰۰ یورو خواهد بود به جز سال اول که  کمی بالاتر از این میزان میباشد شما این هزینه ها را که حداقل ۵ سال طول خواهد کشید جهت دریافت اجازه اقامت دایم هلند از طریق ثبت شرکت و یک گذرنامه هلندی برای خود و اعضا خانواده تان پرداخت خواهید کرد

ثبت شركت در هلند به دو روش اتفاق مي افتد:

در روش اول فرد بايد به مانند بسياري كشورها با ارائه طرح تجارت يا شركت خود به اتاق بازرگاني هلند و پس اخذ تاييديه نهايي اقدام به فعاليت تجاري نمايد.

در روش دوم فرد مي تواند با ورود به كشور هلند اقدام به خريداري شركتهاي از پيش ثبت شده نمايند.

 

دریافت اقامت هلند از طریق ثبت شرکت
دریافت اقامت هلند از طریق ثبت شرکت

 

مدارک مورد نیاز ثبت شركت در هلند :

ارائه طرح اوليه شركت در غالب ايجاد مشاغل سود آور

تعيين افراد دخيل در شركت از جمله شركا در صورت پيش بيني ، هيئت مديره و مديعامل و كارمندان شركت

مشخص نمودن سهام هريك از افرادي كه در ايجاد و راه اندازي شركت مشاركت دارند

ارائه حداقل ۳سال سابقه بيزينس و تجارت در كشور مبدا فرد متقاضي سرمایه گذاری در هلند و اخذ گرین کارت هلند كه نشان دهنده تجربه كاري افراد در زمينه تجارت و كارآفريني مي باشد

افرادي كه در زمينه تجارت و بيزينس تجربه كافي ندارند و نمي توانند سابقه كار  ۳ساله خود را ارائه دهند بايد بتوانند مداركي دال بر تجربه در زيمنه هاي ذيل ارائه دهند:

ارائه سوابق مديریتي در صورت داشتن سابقه

ارائه مدراک  و دوره های کاری و فنی به همرا اطلاعات شخصی

ثبت شرکت در هلند مستلزم کسب حداقل امتیاز می باشد که این امتیازات شامل موارد ذیل می باشد:

تجربه کاری ۳۰ امتیاز

مدارک تحصیلی از حداقل لیسانس ۴۰ امتیاز می باشد

طرح شرکت یا تجارت ۳۰ امتیاز

مشارکت در سرمایه گذاری در هلند و اخذ گرین کارت هلند

در سرمایه گذاری مشترک یا مشارکت سرمایه گذاری در هلند تجربه کاری و رزومه فرد نقش بسیار تعیین کننده ای دارد تجربه کاری مناسب و توانایی فردی در این نوع سرمایه گذاری نقش تعیین کننده ای را دارد.رزمه  کاری تحصیلی فرد سرمایه گذار می تواند شامل ثبت اختراع و مدراک و الواح افتخار می باشد. در صورت تمایل به دانستن شرایط اقامت تحصیلی هلند از دیگر بخش های سایت ایران مهاجرت نیز باز دید کنید

در سرمایه گذاری مشترک فرد باید علاوه بر ارائه مدارک تحصیلی و کاری خود مدارک دیگری نیز ارائه دهد کا شامل موارد ذیل است:

قوائد و شرایط سرمایه گذاری

توضیح و شرحی از معاملات و سهام شرکت

تایید و توافق طرفین معامله در خصوص مبلغ سرمایه گذاری

ارائه مدارک حسابهای شرکت

ارائه طرح اولیه شرکت و مشخص نمودن نوع فعالیت شرکت

اشتغال زا بودن طرح ارائه شده شرکت

حمایت های اقتصادی در راستای شرکت تاسیس شده

مشارکت و سرمایه گذاری صندوق دولتی کشور هلند

مشارکت در صندوق دولتی کشور هلند به افراد متقاضی این فرصت را می دهد تا بتوانند اقامت بلند مدت ۳ ساله هلند را اخذ نمایند.افراد متقاضی سرمایه گذاری در هلند و اخذ گرین کارت هلند و مشارکت در صندوقدولت هلند در صورتی اماکن پذیر خواهد بود که در ابتدا به تایید نهایی وزارت کشور و اتاق بازرگانی دولت هلند رسیده باشد.افراد متقاضی باید در زمینه سرمایه گذاری که قرار است ایجاد بکنند دلایل قانع کننده ای ابرازنموده باشد تا از سوی دولت هلند تایید شود.

با توجه به اینکه اقامت صادر شده از سوی دولت هلند برای افراد متقاضی سرمایه گذاری در هلند و اخذ گرین کارت هلند به مدت ۳سال می باشد پس از پایان دوره در صورتی فرد سرمایه گذار تمامی موارد و شرایطشهرندی خود را رعایت کرده باشد و مالیات پرداخت کرده باشد می تواند درخواست اقامت دائم هلند را به اداره مهاجرت این کشور اعطا نماید.مشارکت در سرمایه گذاری دولتی یا صندوق دولتی تنها نوع سرمایهگذاری در هلند می باشد که اجازه کار را به افراد متقاضی سرمایه گذاری در هلند و اخذ گرین کارت هلند خواهد داد.

اخذ اقامت دائم در هلند

افرادی که به واسطه ویزای کاری یا سرمایه گذاری وارد کشور هلند شده اند می توانند پس از ۵سال زندگی در هلند و پرداخت مالیات برای خود و خانواده خود درخواست اقامت دائم را نمایند.

اقرادی که جز شهروندان اتحادیه اروپا  و منطقه اقتصادی سوئیس هستند می توانند درخواست اقامت دائم کشور هلند را دهند.

مزایای اخذ اقامت دائم هلند

اخذ اقامت دائم هلند به افراد مهاجر این اجازه می دهد تا به طور نامحدود در کل کشور هلند اقامت و رفت و آمد داشته باشند. اجازه اقامت افراد مقاضی به مدت پنج سال می باشد و افراد پس از پایان دوره ۵ساله می توانند اقامت خود را تمدید نمایند.

دریافت اقامت دائم هلند از طریق ثبت شرکت این امکان را برای افراد مهاجر ایجاد می کند که افراد به صورت آزادانه وارد بازار کار هلند بدون اجازه کار شوند. 

شرایط اقامت دائم هلند

به صورت مستمر طی ۵سال در هلند حضور و زندگی کرده باشند هلند شده باشند افرادی که به صورت غیر قانونی وارد هلند شده اند فرایند اخذ اقامتشان پیچیده تر خواهد بود افراد باید ثابت نمایند به قوانین و شرایط کشور هلند برای اقامت دایم پایبند هستند و در جامعه هلند ادغام شده اند بدست آورید این نکته را بدانید که آگاهی از قوانین سرمایه گذاری در هلند و دریافت اقامت دایم  هلند جز مواردی است که در مقاله فوق به  آن اشاره شده تا در پیشبرد اهداف مهاجرتی شما کمک شایانی شده باشددر خصوص سرمایه گذاری در هلند و دریافت اقامت دایم هلند می توانید با مشاوان ایران مهاجرت تماس حاصل فرمایید